Scandinavium Torsdag

Som jag hade förutspått så blev det inte så mycket tittat på hoppningen utan däremot en hel del tid på mässan. Men eftersom jag ska dit på lördag med så blev det inte så mycket köpt ändå men
jag är grymt nöjd med mina köp:
  • Kavaj Pikeur Epsom för endast 800 kr! :D
  • Pannband Glen Gordon Ariel för 199 kr
  • Fint träns till Musse från Lippo. Svart med grön padding och bling-bling. 250 kr
På lördag blir det ett orange Schockemöhleschabrak och ett nytt tävlingsträns till Bompa och säkert lite annat smått och gott :)

Jag tyckte att showen var väldigt bra. Jag är inte en sådan som förväntar mig perfektion utan hellre att det syns att det är hästar än maskiner ;) De två ponnyhingstarna var fina och kan bara tänka mig känslan att göra något sådant i Scandianvium. Numret med flamencodans och P.R.E.-hästarna var helt underbart. Egentligen inte alls min sorts underhållning men det svarta hingsten var ju bara så underbar!

Nu taggar vi gärnet för Lördagens program!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0