BURKUS

Jag tänkte väl meddela för er som vet och inte vet att jag har suttit som ordförande i vår ungdomssektion fram till 19 aug förra året då jag avgick av personliga själ. 

Nu är jag med i spelet igen, som ledarmot denna gången! JAg har verkligen saknat att jobba och engagera mig för ungdomarna. Inte för att jag inte gjort det under uppehållet, men man får en helt annan roll och mer drivkraft från BURKUS.



Jag och ordförande Emma Ferlin sitter även med i stora styrelsen som representanter (långtfelstavatord).
Jag och Emma kompletterar varandra väldigt bra. Vi är drivande på helt olika sätt och kan samtidigt säga ifrån till varandra. Detta har tyvärr lett till några duster oss i mellan. Men eftersom vi båda vet hur jobbigt det är att kämpa hårt för något så reder vi ofta ut det. 
Jag tror starkt på årets styrelse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0