Personlig på küren

Foto: Louise Hansson / Jag

Rent utseendemässigt var det detta ekipage som stod ut allra mest på lördagens Grand Prix Kür; Lone Joergensen med FBW De Vito från Danmark.  
Hästen hade hjärta på rumpan och utsläppt pannlugg och hon hade cascohjälm och bling-bling både här och där. Det var väldigt delade meningar om detta, jag tycker bara det är kul när man är lite originell! 

Jag tänkte först skriva något spydigt att hon och Anna leder av samma syndrom - de är så långa att de aldig fått någon riktigt ponnytid och därför tar de ut detta på deras stackars halvblod. Javisst är det säkert lite så, men det är absolut inget fel på det.
Om man tycker om rosa och bling-bling tycker jag att det ska synas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0