Skärpning

från min sida...
Jag kan dock skylla ifrån mig med att jag vart extremt stressad ett tag och faktiskt inte vart helt klar i huvudet övervissa saker i mitt liv.
Men nu har jag börjat lugna mig och tänka klart igen.
Det som hänt under februari har vart knapphändigt. Jag har vart sjukt sjuk. blivit frisk, jobbat, umgåts med min käre pojkvän, vart ute med hunden och rastat hästen.
Tänker inte berätta vad jag köpte på scandinavium för att jag inte ens berättat för min mamma då jag vill överraska henne lite fint=)

Jag fick ett vackert schabrak av min allra bästaste vän med Hello Kittty på <3
tjohopp

Kommentarer
Postat av: karolina ståhlberg - hästblogg & designare

hej jätte fin blogg! följa varann via bloglovin? kram! :)

2012-03-04 @ 20:05:23
URL: http://karolinastahlbergs.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Kul att Anna är tbx igen! :D

2012-03-04 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0