Love

Snabb uppdate innan jag kraschar mot huvudkudden :)
Har precis skickat in ett religionsarbete, klarade deadlinen med bara någon minut - piuh! (eller hur det nu låter när man lättat andas ut)
Idag är det två år sedan min älskade Bompa kom hem till mig. Ja, jag är lite besatt av datum. Kommer liksom fortfarnde ihåg vilken datum det var när jag började på ridskolan (16 Januari) eller när jag fick hem min första sommarponny(6 Juni) ;)
Har varit jobbigt förkyld med ont i halsen i två dagar men nu verkar det ge med sig så jag hoppas kunna köra på i skolan veckan ut innan det är dags för ett efterlängat sportlov!
Svamlar jag?

Jag tyckte bara att hela världen skulle få veta hur mycket jag älskar min häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0