Frånvaro på hög nivå

Tror att alla märker av att jag och Louise inte vart speciellt flitiga på bloggfronten på ett tag. SAAAAARYYYY!
Jag är fortfarande i horisontellt läge framför tvn och har inte klappat på en häst på snart en vecka. Jag har fått antibiotika så jag känner mig lite bättre men är fortfarande astrött.
Min pojkvän har också blivit sjuk nu... Och vi har inte träffats på såhääääär länge =(

Varför Louise inte bloggar kan vara av tre anledningar.
1. Hennes internät funkar inte
2. Hon är asomotiverad för att hon hatar vintern
3. Hennes ponny rymmer hela tiden och hon måste jaga honom dagarna i ända och hinner inte blogga.

Själv tror jag på det sistnämnda.

Passa på att ställa alla de frågor ni vill ha svar på så ska vi svara på dem INNAN veckan är slut!



Kommentarer
Postat av: SHUNi- hästblogg

Ställ gärna en fråga eller fler i min frågestund! Den som ställer den klurigaste frågan får en länk med bild.



En enkel fråga betyder mycket! :)

2012-02-06 @ 15:21:02
URL: http://shuni.blogg.se/
Postat av: LENA

~iiiiiiiiiiiiiiiiiii~

- Finns det några önskningar till någon födelsedag? Hästiga eller bara haftiga??? :)

2012-02-06 @ 22:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0